مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-07اجتماعي

 اندر احوالات دانشجو بودن در دوران کرونایی


با این ترم در مجموع چهار ترم است که کرونا بر زندگی دانشجویان ریشه دوانده و بر زندگی و شرایط آموزشی تک تک این قشر تاثیر بسزایی داشته داشته است.

- دانشجویان در این دوران، سختی هایی حتی در حد طاقت فرسا متحمل شدند که از نگاه بیرونی و خانواده ها شاید چندان بنظر نرسد و بهانه ای برای درس نخواندن باشد اما برای دانستن سختی زندگی دانشجویی باید دانشجوی مجاز بود تا درک کرد.

داشتن یک روتین آموزش مجازی آن هم با تایم 1.

5 ساعته هر کلاس ( که در مجموع روزانه حداقل یک کلاس و حداکثر چهار کلاس را شامل می شود)، دانشجویان زیادی را دچار مشکلات روحی روانی می کند.

از وضعیت سایت و اساتید گرفته تا اعمال امتحانات مجازی هر کدام مشکلات مخصوص به خود را دارد که می توان گفت بعد از چهار ترم تحصیل کاملا بهبود نیافته اند و از طرفی شرایط، سخت تر هم شده است.

چه بسا دانشجویانی که دلشان برای کلاس حضوری و شور و شوق حتی گذر از کوچه ها و خیابان های دانشگاه تنگ شده است و از طرفی وهم و ترس امتحانات حضوری بر قلبشان رخنه می اندازد.

مزایای آموزش مجازی یک درصد آموزش حضوری است اسرا یکی از دانشجویان ترم 5 رشته شیمی است که به ایسنا، می گوید: مزایای آموزش مجازی در دوران کرونا شاید به اندازه یک درصد از مزایای کلاس های حضوری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اندر احوالات دانشجو بودن در دوران کرونایی

 اندر احوالات دانشجو بودن در دوران کرونایی